Out Of The Blue

Monday, April 21, 2008
آخر أخبار حالتى الصحية بعد الحلقة





انا تمام ياجماعة وكويسة وبخير مجراليش حاجة وللاسف معيطتش في الحلقة (بيني وبينكوا كان نفس ياعيط البوست اللى فات ده كان فشنك) المهم انا معيطتش عشان ام بي سي فور دي ******************تيتت*************تيت وللصبح والله ممكن اشتم فيها

اد ايه عرفت الفرق بين اللى ابو بلاش واللى بفلوس

الاعلانات كانت تقرف تقرف تقرف والتمثلية بقت ماسخة من الاعلانات الحمد لله اني شفتها قبل كده على اللى ابو فلوس

بس الحاجة الوحيدة اللى تخليني انسالهم الحركة الوحخشة دي انهم هايجيبوا بدل جرايز اناتومي مسلسل بمووووت فيه

Bones

مسلسل جامد ياجماعة للى يحب يتابعه كل سبت الساعة 9 بتوقيت مصر



المهم اصلا مش ده اللى انا عايزة اكتب عنه


انا كنت عايزة اقول على جملة قالها حبيب قلبي داني دوكيت لايزي اللى بيحبها والجملة دي كانت اخر حاجة ايزي سمعتها منه ومش قادرة اوصف روعتها بجد لمست قلبي


اسيبكوا مع اللى قاله داني


For 5 years, I've had to live by the choices of my doctors. The guys that cut me open decided my life, there wasn’t one choice that was mine. And now, I have this heart that beats and works. I get to be like everybody else. I get to make my own decisions, have my own life, do whatever the damn hell I choose. Now here’s the good part, so you listen close. What I choose, is you. You’re who I wanna wake up with, and go to bed with, and do everything in between with. I get a choice now. I get to choose. I choose you Izzie Stevens.



واااااااااااااااااااااااو


ملحوظة:برضه حطيت نفس الصورة عشان عاجباني قوي وعاجبني شكلها في البلوج وغلاسة وغتاتة وانا حرة في ملكي
posted by Sara @ 4/21/2008 08:58:00 PM  
1 Comments:
  • At 9:33 PM, Blogger Ne3oo said…

    انا بموت فى مسلسل Bones
    فاكرة فى الجوب فير لما بسمة قالتلنا على فكرته عشان مشروع التخرج . فكرته جامدة اوىىىىىىىىىىى

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Sara
Home: Zakazik, Sharkia, Egypt
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
بحبه هو وهو وبس
Michael Bolton