Out Of The Blue

Friday, April 04, 2008
الحاجة أم الأختراع


هتلاقوا العنوان ملوووووووووش أي علاقة باللى هاكتبه دلوقتي


بس أنا دخت في المدونات كتير أٌقلب أقلب ألاقي مايدعى ويسمى التاج


اقعد اقول ياربي يعني ايه تاج


ماهذا المدعو؟؟؟ماهذا المنيل على عينه؟؟؟ مبفهمش غير اني الاقي شوية اسئلة وبعديها يمرروا التاج!!!!لا حول ولا قوة الا بالله


بمخي الحاسبوي قلت خلاص هو يعني مادام بيكتبوا اسم مدونة مثلا او شخص في كتابتهم فتلقائي البلوجر بيبعت ميل للى اتذكر اسمه في البوست يقوله ياعم جالك تاج او انت اتذكرت في الحتة الفلانية زي التاج بتاع الصور في الفيس بوك كده


وبعد لف وتدوير ومعاناة واستجوابات واستفاهمات وتشغيل مخ كتييييييير لقيت ان الزكزك المصري اللى اخترع التاج المصري ماهو الا عبارة عن شوية اسئلة احطهم وابعتهم بسلام في الهوا لمدونة تانية بحيث لما اشوف صحبتي ابقى اقولها انا بعتلك تاج في الهوا القفي بقى


بستظرف انا مش كده


ماعلينا ماعلينا


هو كل الحكاية ان الواحد مفقوع من الزكزك اللى اختراع التاج بحيث ميتفهمش للمبتديء حالتنا لذلك فقررت عنداً وامعانا في قهر هذا الشخص ( الزكزك ) فانا هألف تاج لوحدي مش هاخد تاجات من حد لغاية مايترد على اختراعي العبقري ( التاج بتاعي ) وانتهى البيان



ملحوظة بقى التاج ان شاء الله في البوست الجاي وهامرره(باللفظ اللى بشوفه في المدونات ايه همرره دي مينفعش هابعته يعني؟؟) لمنى الشوربجي صاحبة مدونة عصارة الحياة اللى هتلاقوها في الجمب كده على يمينك وانت داخل وهابعتهولها مش هامرره عشان هي الوحيدة اللى اعرفها كشخص ماللى بيزوروا مدونتي لكن الزوار الالكترونين العزاز جدا على قلبي جايز معرفكوش لكن يسعدني ويشرفني ان الاقي حد فيكوا جاوب عليه



شكرااااااااااااااااااً




posted by Sara @ 4/04/2008 02:26:00 PM  
8 Comments:
  • At 1:28 AM, Blogger Mona El-Shourbagy said…

    أيوه يا سارة فعلا الحاجة أم الأختراع
    و حلوة أوى فكرة التاج ده انا مستنية التاج بتاعى و ياريت يا سارة يا حبيبتى براحة عليا شوية
    عشان لكل واحد فينا يوم

     
  • At 11:03 AM, Blogger رُوحْ said…

    السلام عليكم
    مدونة فعلا جميلة
    و بالمناسبة أنا أيضا لم أفهم معنى كلمة تاج(ههههههههههههههه) شكرا لخفة دمك

     
  • At 9:00 PM, Blogger حاسوباتيه said…

    ههههههه صح الحاجه ام الاختراع وهو اختراع لذيذ لعلمك التاج ده وبيخليكي تفكري كويس عموما انا اول مره ازورك ولعلمك انا معاكي في الدفعه حاسوباتيه زمل يعني بالتوفيق والمدونه بتاعتك جميله خالص

     
  • At 10:16 PM, Blogger Mona El-Shourbagy said…

    سارة انا خلاص يا عسل عملت التاج و مررتهولك ادخلى بقى على المدونة عندى و خديه يلا بسرعة
    لسه مدخلتيش

     
  • At 9:04 PM, Blogger Sara said…

    منى
    أسرار أنثى
    حاسوباتية

    متشكرة لمروركم وتعليقكم وياريت بقى تشوفوا اجابتي عالتاج والاسئلةاللى ضفتها

     
  • At 2:40 AM, Blogger Esraa Hamed said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 2:45 AM, Blogger Esraa Hamed said…

    انا اول مرة بردو اعرف حكاية التاج دي
    انا بردو لسة جديدة في الكار
    ههههههههههههه

    هشوف اسئلتك و ارد عليها حالا
    تسلمي يا جميل

     
  • At 6:37 PM, Blogger Sara said…

    Esraa hamed
    تسلمي انتي على ردك ياجميل بجد انبسطت جدا من اجاباتك وعرفت بيها حاجات كتير في شخصيتك
    اتمنى نكون اصدقاء باذن الله

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Sara
Home: Zakazik, Sharkia, Egypt
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
بحبه هو وهو وبس
Michael Bolton