Out Of The Blue

Friday, April 18, 2008
Denny Duquette please don't die 3aaaaaaaaaa
الصورة دي المشهد لما مات وايزي مش مصدقة انه مات عااااااااااااااا





Denny Duquette

حد فيكوا بيشوف تمثلية

grey's anatomy

لو حد بيشوفها هايعرف مين هو البني ادم اللى انا كاتبه اسمه ده

البني ادم ده هايموت في التمثلية الحلقة الجاية بكره

وانا عارفة انا هاقعد اتفرج علهيا وهايحصلي ايه وهايجلي اكتئاب شكله عامل ازاي

انا عرفت انه هيموت لاني شفت الحلقة دي قبل كده على قناة تانية بس لسه مكنتش متابعة المسلسل ولا متعلقة بالاشخاص ولما شفت الحلقة جالى اكتئاب يومين

مابالكوا اني يعني لو شفتها وانا دلوقتي بموت فيه وعارفة انه هيموت وزعلانة جدااااااااااا جداااااااااااا


اكيد يعني مش كتير منكوا لا ده كلكوا يعني عايزين تشتموني او بتقولوا ايه العبيطة دي

بس انا بجد عندي الحكاية دي او المشكلة دي اتاثر من اي مشهد في فلم او مسلسل حتى يعني لو كان الشخص ده ثانوي مابالكوا بقى داااااااااااااااااااااااني

عااااااااااااااااااااااا



في فلم كل لما اشوفه يجيلي نوبة عياط مبتخلصش وكل لما افتكره كده لوحدي وانا قاعدة اعيط

city of angles

الفلم ده مي صحبتي كلمتني مرة في التلفون في المشهد اللى ايه البطلة بتموت فيه وانا طبعا ايه بعيط كان حد ماتلى

فاول ماسمعت صوتي البت اتخضت خضة سواد ايه ياسارة مالك في ايه ايه اللى حصل كل الناس كويسة عندك وانا مش عارفة ارد من العياط بقى ياسارة ردي على في ايه انطقى

وبعد ماعرفت اتكلم بقى قلتلها اصل الفلم في حتة مؤثرة قوي

طبعا كان ردها *****************تيت ************تيت



اللى عنده حل لحالتي المستعصية دي ياجماعة ميبخلش علي بيه

مستنية الدوا

عااااااااااااااااااااااااااااا



وادعوا معايا يارب ما داني دوكيت يموت
عااااااااااااااااااا
posted by Sara @ 4/18/2008 06:14:00 PM  
6 Comments:
  • At 7:48 PM, Blogger عمو said…

    هقولك على الدوا
    بس
    تتبعى الارشادات تماما
    وبما ان حالتك مستعصية جدا
    خدى الدوا كلة مرة واحدة

    :)
    ببساطة ماتشوفيش الحلقة دى

    او اشغلى نفسك باى حاجة تانية

    وكلام فى سرك انا ماشى على الدوا دة
    من عشريييييييين سنة

     
  • At 1:51 AM, Blogger S H A H said…

    R,
    دكتور:شاه
    امراض نفسية و عصبية
    زميل كلية طب عين شمس-الزقازيق

    شريط حبوب تهيئات
    كبسولة صراصير
    جرعة مورفين
    عدد 3 تحميلة اكسترا فيزابين

    الاستشارة بعد بكرة
    --------------------------------
    لو العلاج منفعش متجيليش العيادة تاني
    --------------------------------

    اللهم اشفي داني دوكيت
    اللهم لا اسالك رد القضاء ولكن اسالك اللطف فيه

     
  • At 5:06 AM, Blogger Esraa Hamed said…

    ههههههههههههههه
    انا اصلا عندي نفس حالتك بس علي اكتر حبتين تلاتة

    انا مش متابعة المسلسل اللي بتقولي عليه دة بس فيه مسلسل تاني كوري اسمه sad sonata
    شوفته تقريبا 3 مرات
    هو المسلسل في العادي موده حزين يعني كنمت اتفرج علي الحلقة و ادخل في اكتئاب و عياط من هنا
    لحد الحلقة الاخيرة و اللي بيموت فيها البطل يا لهوييييييي
    مقولكوش ايه اللي حصلي في التلت مرات
    المشكلة الذكاء يعني اني عارفة اللي هيحصل طب اعيط ليييييييه
    بس نعمل ايه بقي في الدماغ المصري
    هههههههههههههه
    بعد اعيط بعدها بتاع يومين مثلا يعني كل اما افتكر اعد اعيط كانه مثلا مات في الحقيقة

    مااا علينا بقي عشان بتغاظ مني اوييي علي الهبل ده و زمنكوا كمان متغاظين مني و هتحدفوني بحاجة

     
  • At 7:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    عزيزتي

    فعلا انا كمان اتعلقت بداني اما كنت بشوف المسلسل و زعلني اوي لما مات
    الصراحه هو ادي الشخصيه روعه
    معلش ماتزعليش نفسك
    و حاولي ماتشوفيش الحلقه اللي حيموت فيها عشان ماتعيطيش

     
  • At 12:47 AM, Blogger Ne3oo said…

    انا كمان عندى نفس حالتك ومش لاقيلها علاج بس انا عاجبنى كدا اوى ومش عايز اتعالج انا قعدت 3 ايام قبل كدا كل شوية اعيط على فيلم
    breave heart
    وطبعا انتى عارفه ميل جبسون بيمثل ازاى
    احسنلك متتعالجيش انا مبسوط اوى بالحتة دى عندى

     
  • At 8:58 PM, Blogger Sara said…

    عمو
    ---------
    ميرسي عالنصيحة بس للاسف متنفعش في حالتي انا مدمنة افلام وتمثيل وفن وكلام من ده بعشقهم دانا حتى مثلت كام مسرحية


    S H A H
    ----------
    هههههههههههههههههههه ضحكتني موووووووووت انا نفسي ف كبسولة الصراصير دي من زمان يااااااااه كنت مخبي عيادتك فين بس
    عامة العلاج نفع وشغال مية مية يادكتور ونوفر تمن الاستشارة بقى
    وميرسي جدا عالدعوة بس مجتش بنتيجة :(


    Esraa Hamed
    --------------
    مش عارفة ده من ايه ياختي والله بس لازم نشوف لنا علاج احسن كده نطفش العرسان
    على فكرة المسلسلات الكوري دي جااااااااااامده جداااااااااا
    انا اتفرجت بقى على
    winter sonata
    اغاني الشتاء عايزة اقولك هي حلقة واحدة وبقيت من تاني حلقة قبل ماتبتدي اجهز عدة المناديل معايا كل حلقة عياط وسحححححححح وتقليب مواجع لغاية اخر حلقة



    اجندا حمرا
    ------------
    داني ده اصلا خطير وشخصية تحفة ياريت يسلام لو تبقى على الحقيقة بجد شخصية وهممممممممم


    ne3oo
    ----------
    لا زي ماقلت انا بالنسبة لي اكتر فلم عيطني city of angles
    انا عارفة انك مبتحبوش

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Sara
Home: Zakazik, Sharkia, Egypt
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
بحبه هو وهو وبس
Michael Bolton