Out Of The Blue

Tuesday, March 04, 2008
مش بخاف او مبخفش
بقالى كام يوم عمال اظبط في بوست واظبط واظبط بس انا عارفة ان في بوست تاني هو اللى جوايا هو اللى عايز يطلع محشووووووووووور عمال يتخانق كل ماكبر كل ماطنش كل مازقه لجوه برضه بيعافر
للامانة انا لما عملت البلوج عملتها عشان اكتب اللى جوايا وده المفروض الهدف من اي بلوج لاي بني ادم وده اللى بشوفه لما بخش اي مدونة لكن انا شكلي كده جبان
لا
انا مش شكلي جبان انا جبان فعلا
كله بيقول بيطلع مبخبيش مبيزقش وانا ؟؟؟
لسه بخاف
لسه بعمل حساب
لسه بفكر
لسه بعمل احتياطات
لسه ولسه ولسه
بس النهاردة اتكسفت من نفسي اه والله اتكسفت قوي
دخلت على مدونات كتير لقيت كله مبيخافش
وانا كمان عايزة مخافش
وهاكتب اللى جوه
هاطلعه بره
مش هزقه تاني
ومش هخاف!!!!!

posted by Sara @ 3/04/2008 06:06:00 AM  
1 Comments:
  • At 2:59 AM, Blogger Ne3oo said…

    انا اول ما عملت الجروب بتاعى على الفايس بوك كنت خايف جدا و مش عارف اكتب ايه واول بوست ليا طلع ضايع خالص كل دا عشان كنت خايف اوى بس بعد كدا لقيتنى عمال اكتم فى نفسى والدنيا بتسود اكتر واكتر قلت ساعتها لنفسى حاجة من طراز
    " اكتب اللى انتا عايزه ومتخافش على الاقل حترتاح" كالعادة طبعا الكومنت متاخر جدا و تلاقيكى خلاص كتبتى البوست من زمااااااااااااااان
    :D

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Sara
Home: Zakazik, Sharkia, Egypt
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
بحبه هو وهو وبس
Michael Bolton